Kulinarisk Catering
Handelsbetingelser for Catering
Aftaleindgåelse
Bestilling
Ændringer og aflysninger
-
Ændringer: Eventuelle ændringer i ordren (f.eks. ændring i antal personer eller menu) skal meddeles senest 7 dage før leveringsdatoen. Ændringer.
-
Aflysning: Hvis ordren aflyses, gælder følgende afbestillingsgebyrer:
-
Aflysning mere end 7 dage før levering: Ingen afbestillingsgebyr.
-
Aflysning 3-7 dage før levering: 25% af den samlede ordrepris.
-
Aflysning mindre end 3 dage før levering: 50% af den samlede ordrepris.
Levering
Kvalitet og ansvar
-
Vi forpligter os til at levere mad af høj kvalitet, der er tilberedt og opbevaret korrekt. Hvis du opdager fejl eller mangler ved den leverede catering, bedes du kontakte os senest 4 timer efter leveringen, så vi kan rette fejlen.
-
Kunden er ansvarlig for korrekt opbevaring af maden efter levering. Vi påtager os ikke ansvar for mad, der opbevares forkert eller forbruges efter anbefalet opbevaringstid.
Betaling
Kostbehov og allergier
Force Majeure
Ejendom og emballage
-
Hvis kulinarisk cateringsudstyr som varmebakker, servise eller bordopdækning leveres, er kunden ansvarlig for at returnere udstyret inden for 7 dage efter brug. Manglende returnering vil medføre et gebyr for erstatning af udstyret.
-
Vi bruger miljøvenlig emballage, og vi opfordrer kunden til at bortskaffe den korrekt efter brug.
Persondata
Tvister og lovvalg
Bestil Catering
Er du klar til at bestille mad til dit arrangement? Så klik på knappen nedenunder for at komme i gang.